روایت غربال‌گری دوران کرونا/ زنگ می‌زدیم از سرفه و تب بپرسیم مردم از تنهایی‌شان می‌گفتند

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصل دوم برنامه گفتگو محور و اجتماعی «مکث» از این پس روزهای پنجشنبه و ج

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399
[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصل دوم برنامه گفتگو محور و اجتماعی «مکث» از این پس روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه دو سیما و در ساعت ٢٢:٣٠ بعد از اخبار پخش خواهد شد.

در اولین قسمت از سری جدید این برنامه که امشب روی آنتن خواهد رفت رضا فیاضی ابتدا میزبان دکتر محمد نصر؛ دادرس معاونت پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر است و از نکته‌ها و سختی‌های دوران کاری در زمان کرونا سخن خواهند گفت.

در بخش بعدی برنامه نیز سه خواهر به نام‌های سوسن، سیمین و سیما خردمند از همکاران طرح غربالگری کرونا (٣٠٤٠) میهمان برنامه هستند و از همکاری مردم با این طرح تا خاطرات تلخ و شیرین‌شان از این دوران به گپ و گفتگو خواهند پرداخت.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است.

این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر گلاره عباسی، رضا فیاضی، پرویز پورفلاحی، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، داریوش رسول نجفیان، کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

۲۵۸۲۵۸


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن