راه انداری تصفیه خانه شماره ۳ کرج در اولویت برنامه های آبفای کشور است

[ad_1] به گزارش خبرآنلاین استان البرز و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، حمید

توسط MINERALNEWS در 25 خرداد 1399
[ad_1]

به گزارش خبرآنلاین استان البرز و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، حمیدرضا جانباز روز یکشنبه با حضور در دفتر استاندار البرز، با اشاره به اینکه استان البرز با رشد متوسط سالانه ۲.۱۷ درصد نقطه جمعیتی مهمی است، افزود: اقدامات خوبی در البرز شکل گرفت که بخش عمده آن تخصیص آب و پساب بود.
وی با بیان اینکه کیفیت منابع آب در البرز به شدت در حال کاهش است، ادامه داد: برای راه اندازی تصفیه خانه شماره ۳ کرج در خصوص تامین منابع مالی همراهی خواهیم داشت.
جانباز با اشاره به اینکه استاندار البرز با وضعیت آب آشنا است و بحران های کم آبی را می شناسد، گفت: در دوره مسئولیت دکتر شهبازی در مناطق جنوبی کارهای سختی و خطیری را پیگیری کردیم و اگر وجود ایشان نبود در پیک مشکلات آب پیش از طرح غدیر در آبادان و خرمشهر با بلوای بزرگی همراه بودیم.
وی افزود: باید طی دیداری دیگر برنامه های تامین آب را مرور کنیم و تمام توان خود را برای مدیریت این امر داشته باشیم.
این مسئول با اشاره به اینکه سعه صدر و تدبیر استاندار البرز قطعا راهگشا خواهد بود، اضافه کرد: ۲ چالش مهم در البرز وجود دارد که باید در اسرع وقت در خصوص آنها تصمیم گیری شود.
وی گفت: مدول تصفیه خانه آب فقط فیلتراسیون آن باقی مانده و اکنون منتظر نتیجه مناقصه هستیم و اگر منجر به نتیجه نشد باید در استان تصمیم گیری شود و اعتبار لازم را نیز برای این امر تامین خواهیم کرد.
جانباز افزود: موضوع مهم دیگر این است که باید بتوانیم از حاشیه رودخانه امیرکبیر آب بیشتری برداشت کنیم و در این راستا نیز اعتبارات لازم را اختصاص خواهیم داد.
وی عنوان کرد: متعهد می شویم پروژه های کوتاه مدت آبفای استان البرز را به مرحله بهره برداری برسانیم.
این مسئول گفت: طی نشست بعدی پروژه های این حوزه را در البرز بررسی می کنیم و اعتبارات لازم را تخصیص خواهیم داد.
وی با بیان اینکه در حوزه تامین دیزل برای البرز همراهی خواهیم داشت، افزود: بعنوان یک شهروند از تمامی اقداماتی که استاندار البرز برای مدیریت کرونا داشته اند قدردانی می کنم.

48


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن