دستگاه اسپرسو ساز خانگی

امروز ، این پست به شما کمک می کند تا در یافتن بهترین ماشین های اسپرسو در مارک های مختلف و برچسب قیمت ، به شما

توسط MINERALNEWS در 19 بهمن 1398

امروز ، این پست به شما کمک می کند تا در یافتن بهترین ماشین های اسپرسو در مارک های مختلف و برچسب قیمت ، به شما کمک کنیم ، بنابراین می توانید در هنگام جستجوی یک همراه مناسب ، لیست گسترده ای از گزینه های ممکن را کم کنید.

بررسی بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی 2020
قبل از شروع ، من فکر می کنم بهتر است اگر به کلیه اصطلاحات و اطلاعات اصلی که باید برای ساخت یک خرید آگاه نگاهی بیندازیم ، نگاهی بیاندازیم.

تفاوتهای اساسی بین انواع مختلفی از دستگاههای اسپرسو
برای کسانی که قبلاً شناخته نشده اند ، پنج نوع مختلف از سازندگان اسپرسو وجود دارند که می توانند از دستگاه نیمه اتوماتیک ، خودکار ، سوپر اتوماتیک ، اهرم دستی و دستگاه بخار اسپرسو استفاده کنند.

دستگاه های نیمه اتوماتیک اسپرسو
امروزه به عنوان محبوب ترین سازندگان اسپرسو در بازار ، این مدل ها با قیمت هایی از 50 تا 400 دلار قابل استفاده هستند. معمولاً با بالا رفتن قیمت ، انتظار می رود کاربران از ساختاری ناهموار تر ، طراحی شیک تر و احتمالاً ویژگی های مدرن تری برخوردار شوند.

در مقایسه با همتایان دستی ، دستگاههای نیمه اتوماتیک ، کنترل بهتری در مورد برخی از متغیرهای مهم ساخت اسپرسو دارند. با این حال ، آنها به شما مداخله دستی تر و از این رو زمان بیشتری برای ارائه عکس خوب اسپرسو نیاز دارند.

در این مرحله ، من Rancilio Silvia Espresso Machine را به گرمی توصیه می کنم به هر کسی که به دنبال یک وسیله نیمه اتوماتیک به سبک سنتی است که برای ماندگاری ساخته شده است و اسپرسو را در عرض چند دقیقه تولید می کند.

ماشین های اسپرسو فوق اتوماتیک
برخلاف اکثر دستگاه های اسپرسو نیمه اتوماتیک ، دستگاه های فوق اتوماتیک در داخل کشور پیچیده تر هستند ، زیرا برای خرد کردن قهوه به طور خودکار قهوه ظاهر می شوند و سبد فیلتر را پر کرده و می زنند. با ساخت و سازهای پیچیده ، همه آنها به یک یا چند صفحه کامپیوتر متکی هستند.

اما آنها هنوز هم فوق العاده آسان هستند. هیچ مهارت خاصی لازم نیست و عکس شخصی مزه دلخواه شما از اسپرسو فقط به شکلی که شما می خواهید با لمس یک دکمه بدست آورید.

جدا از ساخت اسپرسو ، این دستگاه ها برای تهیه کاپوچینو یا لات نیز مناسب هستند . با ارائه بسیاری از ویژگی های خاص مانند چرخ های داخلی و تنظیمات قابل برنامه ریزی ، قیمت آنها از بسیاری از ماشین های معمول دیگر بالاتر است ، از 300 دلار شروع می شود و از Gaggia 14101 Classic به عنوان نمونه استفاده می کنید.

دستگاه دستی اهرم اسپرسو (دستگاه Aka Piston Espresso)
مناسب کسانی که علاقه مند به ماشینهای سبک قدیمی هستند . هرچند که برای تولید عکس اسپرسو کامل ، تمرین و کارآزمایی بسیار کمی صورت می گیرد ، هنگامی که دستورالعمل ها را به درستی دنبال کردید ، نتایج برجسته خواهد بود. این آیتم ها با استفاده از تکنیک های دنیای قدیمی ، کیفیت و زیبایی ساخته شده اند ، از نظر مکانیکی نسبتاً ساده هستند و به فضای ضد شمار زیادی نیاز دارند.

مانند سایر محصولات ، دامنه قیمت در این نوع متفاوت است. برخی از مدل ها ممکن است بیش از 800 دلار قیمت داشته باشند در حالی که برخی دیگر می توانند تا چند هزار دلار قیمت داشته باشند. در این مرحله قیمت می تواند برای شما یک لوازم خانگی آشپزخانه غیر ضروری ثروت داشته باشد ، اما اگر قیمت بالاتر می تواند کیفیت بالاتری را بدست آورد ، و اگر توانایی آن را دارید ، پس چرا نه؟

دستگاههای اسپرسو Steam Driven: این مدل های کم هزینه اولین نوع سازندگان اسپرسو هستند که به راحتی با فشار بخار کار می کنند. مجهز به سیستم اتوماتیک برش شیر ، از آنها همچنین می توانید برای تهیه نوشیدنی های کاپوچینو و لات استفاده کنید. از تجربه شخصی من ، این نوع دستگاه برای دوستداران قهوه سطح ورودی ایده آل است.

چه نوشیدنی هایی را می توانید با دستگاه اسپرسو تهیه کنید؟
بهترین ماشین اسپرسو 2019
علاوه بر اسپرسوها و کاپوچینوها ، با دستگاه اسپرسو همه کاره مانند ماچاتیو ، آمریکاییو ، لاته و موکا می توانید کارهای بیشتری انجام دهید. تا زمانی که مواد کافی داشته باشید و کمی وقت برای صرف آنها داشته باشید ، می توانید طعم هایی را تهیه کنید که به طور حتم طعم های بیرون آمده از نوشیدنی ها را در کافی شاپ مورد علاقه خود ضرب خواهید کرد. به نظر می رسد قابل توجه ، درست است؟

نحوه انتخاب بهترین دستگاه اسپرسو
اکنون که می دانید انواع مختلف نان هایی که می توانید با سازنده اسپرسو تهیه کنید ، وقت آن است که بفهمید چگونه می توانید بهترین واحد را پیدا کنید. در زیر برخی از مهمترین خصوصیاتی که باید مورد توجه قرار گیرد:

از کجا ساخته شده است؟
اکنون که می دانید انواع مختلف نان هایی که می توانید با سازنده اسپرسو تهیه کنید ، وقت آن است که بفهمید چگونه می توانید بهترین واحد را پیدا کنید. در زیر برخی از مهمترین خصوصیاتی که باید مورد توجه قرار گیرد:

کدام را میخواهی؟ آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ؟
شما می توانید برای ساخت آلومینیوم در ساخت و ساز که گاه ارزان تر و ضد حریق می باشد و یا یک طرح از جنس استنلس استیل که زیبا تر است اما سنگین تر است ، انتخاب کنید. هر دو فلزهای عالی هستند که در هر محصولی می توانید پیدا کنید.

چند جام را می خواهید درست کنید؟
برای ظرفیت ، اگر قصد ندارید یک فنجان را با شریک زندگی خود و یا دوستان خود به اشتراک بگذارید ، دستگاه اسپرسو کوچک به اندازه کافی خواهد بود. با این وجود ، اگر می خواهید چندین وعده غذایی را تهیه کنید ، مدل هایی وجود دارند که می توانند 6-10 فنجان اسپرسو را به طور همزمان تحویل دهند ، مانند The Bialetti Moka Express - 6 Cup Stovetop Coffee Maker.

به طور کلی ، ظرفیت اضافی با هزینه بالاتر همراه است. بنابراین ، نیازها و بودجه شماست که در مورد انتخاب نهایی شما تصمیم می گیرد.

نقد و بررسی بهترین ماشینهای اسپرسو 2020
در اینجا لیستی از پنج دستگاه اسپرسو بهترین و همچنین چند نکته در مورد خرید را برای شما ارائه می دهیم. امیدوارم این مقاله بتواند به شما در انتخاب مناسب ترین واحد برای نیازها و بودجه خود کمک کند.

دستگاه اسپرسو Breville Express BES870XL Barista Express - بهترین خرید در سال 2020
دستگاه اسپرسو اصلی Nespresso Inissia - بهترین دستگاه اسپرسو خانگی
De'Longhi EC155 Espresso و Cappuccino Maker -Best Under 200 $
دستگاه قهوه اسپرسو / قهوه DeLonghi ESAM3300 - بهترین اتوماتیک
Cafe Cafe Barista Espresso و سازنده کاپوچینو - بهترین سازنده کاپوچینو
در اینجا گزینه های بهترین ماشین های اسپرسو را مشاهده می کنید.

  1. دستگاه اسپرسو Breville BES870XL - بهترین خرید در سال 2020
    با توجه به بخش بزرگی از جامعه به عنوان یکی از بهترین محصولات گردآوری شده از مجموعه های متنوع دستگاه اسپرسو Breville ، Breville BES870XL یکی از مواردی است که قطعاً شایسته رتبه برتر این لیست است.

بررسی دستگاه اسپرسو Breville BES870XL در سال 2020
طرفداران
چرخ چرخ داخلی
کاربر پسند
پشتیبانی فنی قوی
کنترل های شات خودکار
منفی
فضا را می گیرد
کمی پر سر و صدا
برای یادگیری نحوه استفاده وقت می برد
اول از همه ، بگذارید واضح بگویم که این دستگاهی نیست که بخواهید با فشار دادن یک دکمه ، نوشیدنی درست کند. می دانم که همه ما به دنبال راحتی هستیم ، اما با وجود این محصول ، چیزی وجود دارد که هنوز جایی برای آزمایش کردن باقی می گذارد. این بدان معناست که برای افرادی طراحی شده است که در واقع از تجربه تهیه نوشیدنی اسپرسوی مخصوص به خود لذت می برند و همچنین وقت و تحمل این کار را دارند.

من حدس می زنم بزرگترین تصور در استفاده از این دستگاه به جای استفاده از وسایل کم هزینه تر ، توانایی کنترل قدرت ، طعم و آرد قهوه است. و فشار.

اگرچه این ماشین با استفاده از کامپوزیت از فولاد ضد زنگ و پلاستیک ساخته شده است ، اما به نظر نمی رسد که کیفیت نوشیدنی را تحت تأثیر قرار دهد. هر روز ، نتایج شگفت انگیز زیادی به همراه می آورد. صادقانه بگویم ، عطر و طعم کاپوچینو من نه تنها بهتر از آن است که از کافی شاپ های خریداری شده ، کیفیت آن نیز بسیار سازگارتر است.

با توجه به انتظارات ، آنچه را که من معتقدم برای این دستگاه معقول است ، در اینجا آورده شده است: (1) این امر باعث ایجاد یک آشفتگی با دلایل قهوه می شود که سبد فیلتر را پر می کند. بنابراین ، اگر به دنبال یک تجربه بدون مشکل هستید ، بهتر است هزینه های خود را دو برابر کنید و به ماشینهای کاملاً خودکار نگاه کنید.

(2) شما یک مشروبات الکلی اسپرسو نیستید که به دنبال شلیک مناسب و بهترین اجزای پول هستید ، پس به چرخ های قهوه جداگانه و دستگاه های اسپرسو توجه کنید که به احتمال زیاد بیش از این موارد هستند.

(3) این مدل (و تمام آنچه که شما می خواهید با آن بروید) فضای خنک کننده ای را در اختیار شما می گذارد ، که حداقل 34 اینچ از عرض پیشخوان را برای جا به جایی کامل نیاز دارد. این دستگاه همچنین یک ماشین سنگین است ، نه دستگاهی که می خواهید اغلب در آن حرکت کنید.

نکته دیگری که باید به شما اطلاع داده شود این است که ممکن است صدای بلند "وزوز" و / یا نشت آب از زیر دستگاه ایجاد کند که ممکن است در اثر شکسته شدن شیر الکتریکی شکسته بعد از گذشت حدود 6 ماه تا یک سال استفاده اتفاق بیفتد.

توصیه من این است که اگر محصول شما همچنان تحت ضمانت است ، فیلم بگیرید و با خدمات مشتری خود تماس بگیرید. آنها این قطعات نامعتبر را برطرف یا جایگزین می کنند.

از طرف دیگر ، اگر دیگر تحت ضمانت قرار نگیرد و البته آنها مسئله را برطرف نکنند ، هنوز خدمات تعمیر بسیاری وجود دارد که می توانند آن را برطرف کنند. بنابراین ، دیگر نیازی به نگرانی در مورد آن عیب نیست.

نتیجه گیری: از نظر قیمت ، این انتخاب برتر برای اکثر مصرف کنندگان بسیار عالی است. این دستگاه اسپرسو با کیفیت بالا و بسیار کاربر پسند است. اکنون با خرید Breville BES870XL ، طعم بسیار فراموش نشدنی را در خانه خود تجربه کنید.

آخرین قیمت را در آمازون بررسی کنید

  1. دستگاه اسپرسو اصلی Nespresso Inissia - بهترین دستگاه اسپرسو خانگی
    این مورد به عنوان ارزان ترین نسپرسو تا کنون قرار گرفته است ، اما از نظر من ، این عالی ترین نسپرسو است. این جمع و جور ، محکم ، دلپذیر از چشم است و راهپیمایی را به سمت عملیات دوستانه تر انسان ادامه می دهد.

Nespresso Inissia بررسی اصلی دستگاه اسپرسو
طرفداران
مقرون به صرفه
کاربر پسند
تعداد زیادی برنامه قابل برنامه ریزی هوشمند
دم کردن اتوماتیک
منفی
جزوه دستورالعمل بی فایده
پر سر و صدا
نه تنها اسپرسو یا ریهو را تولید می کند و شیر را با دقت و حرارت صحیح گرم می کند ، بلکه از نظر تبلیغی نیز بسیار متنوع تر است.

علاوه بر این ، استفاده از آن بسیار سریع و آسان است. به سادگی یک دکمه را برای بیدار شدن از آن ، دکمه انتخاب قهوه خود را فشار دهید ، و سپس اجازه دهید آن را شروع به آماده سازی نوشیدنی شما. به طور خاص ، شما دیگر لازم نیست که منتظر گرم شدن دستگاه باشید و همچنین می توانید بعد از شلیک بدون هیچ زمان انتظار در بین شلیک کنید.

جدا از اینکه یک ماشین با کیفیت باشد ، این دستگاه نسپرسو همچنین دارای بسیاری از ویژگی های قابل برنامه ریزی هوشمند است. به طور خاص ، یک محفظه کپسول استفاده شده یکپارچه به زیبایی پنهان شده است و یک سینی قطره ای بسیار هوشمند که در زیر آن قرار دارد.

محفظه کپسول مورد استفاده می تواند حدود 10 کپسول قهوه استفاده شده را نگه داشته و آن را سوراخ کند ، بنابراین می دانید کی کامل است. سینی فرمت که در آن شما فنجان قهوه خود را بالا و پایین می ریزید و کانال ها را با مخلوط مخفی مخلوط می کنید که تقریباً یک سوم فنجان آب را در خود نگه می دارد. کل مونتاژ خیلی راحت از قهوه ساز خارج می شود و با تمیز کردن نسیم جدا می شود.

Furthemore ، این واحد شامل Aeroccino Plus شیر Frother است که بسیار درخشان است. در حالی که شما قهوه خاکی خود را تهیه می کنید ، گرم و گرم می شود و دارای 2 سوت قابل تعویض است که شما را در داخل خود نگه دارید: یکی برای لاته و دیگری برای کاپوچینو. ضرب و شتم مورد نظر را وارد کرده و سپس برای هر نسخه حداکثر خط را پر کنید و تقریباً شیر خنک و فوری داغ داشته باشید.

گفته می شود ، هنگام عملکرد بسیار بلند است. آنقدر بلند که کودکانی را که اتاق خواب آنها تقریباً 20 فوت فاصله دارد از خواب بیدار می کند. خوشبختانه ، به سرعت تولید می شود.

مشکل دیگر ، کتابچه آموزش است. گمان می کنم تولید کنندگان تصمیم گرفتند که کتابچه راهنما را تقریباً کاملاً با تصاویر منتشر کنند که بر خلاف تصاویر همراه با دستورالعمل های متن باشد تا تفسیر کتابچه راهنما بین زبان های مختلف آسان تر شود.

اما ، این دستورالعمل های وحشتناک ارزش زمانی را که در ترجمه ها ذخیره کرده اند ندارند. آنها کاملاً بی فایده اند. پیشنهاد می کنم فیلم های صاف YouTube را برای گزینه دیگر مشاهده کنید.

نتیجه گیری: اگر شما در حال شکار یک ماشین اسپرسو اتوماتیک با حداقل فشار قابل قبول 15 بار هستید (این فشار 19 بار فشار دارد) ، زیر 200 دلار ، Nespresso Inissia کاملاً الگویی است که به دنبال آن هستید. به زودی خواهید فهمید که برای بودجه ، این گوهر کوچک ارزش هر پنی دارد.

محصول بیشتری از خط نسپرسو می خواهید؟ بررسی ساز نسپرسو پری اسپرسو از توجه شما.

آخرین قیمت را در آمازون بررسی کنید

  1. De'Longhi EC155 15 Espresso Maker - بهترین دستگاه اسپرسو زیر 200 سال
    با اعتراف ، برای متن ، من یک متخصص یا خبره قهوه نیستم. آنچه که من به دنبال آن هستم فقط دستگاهی است که می تواند یک شات اسپرسو خوب بکشد. و این مدل کوچک ایتالیایی دقیقاً همان کاری را که قرار است انجام دهد انجام می دهد - نوشیدنی های قهوه مبتنی بر شیر را هر بار با کرم های دوست داشتنی در بالا تولید کنید.

DeLonghi EC155 Cappuccino Maker Review
طرفداران
ارزان
خوب برای مبتدی اسپرسو
دستگیره داخلی
منفی
نمی توانید یک لیوان کامل را تحمل کنید
حداکثر 15 دقیقه زمان گرم کردن
بسیار ارتعاش می کند
گرچه این بهترین اسپرسو تا کنون نیست (بنابراین انتظارات خود را بیش از حد بالا نگیرید) ، اما در این مرحله قیمت بهتر از هر کاری است.

مانند بسیاری از دستگاههای اسپرسو خوب ، De'Longhi EC155 کامپکت ، ساده است و باعث می شود شیر و بخار پز کامل و بدون سرمازدگی در هیچ زمان امکان پذیر نباشد. لازم نیست دانشمند موشکی بکشید تا بفهمید چطور کار می کند.

با شروع از ابتدا ، مونتاژ یک ضربه محکم و ناگهانی است. تمام قسمت های جعبه یا با فوم پیچیده شده اند که به راحتی تایر می شوند یا نوارهایی دارند که لبه های کمی دارند که می توانید با انگشتان خود بلند کنید.

این همراه با یک شات یا عکس های دوتایی برای قرار دادن در قهوه است. نگهداری راحت تر است و نسبت به سایر موارد معمولی نظافت کمتری دارد. دریچه قابل تنظیم برای تفکیک پذیری آن به کاربران امکان می دهد فشار کم را شروع کرده و به سرعت در صورت لزوم از آن خودداری کنند. به علاوه ، مخزن آب بیش از حد کافی آب را در خود جای داده و برای پر کردن مجدد به راحتی قابل جابجایی است.

با این حال ، این محصول در حین دمیدن آنقدر ارتعاش می کند که می توانید آن را در کنار میز حس کنید. بنابراین فنجان هایی که در زیر نگهدارنده فیلتر قرار گرفته اند به طور مداوم از اسپرسو ریخته می شوند و می ریزند ، مگر اینکه فنجان اسپرسو را در جای خود نگه دارید و دست خود را روی قسمت بالای دستگاه استراحت دهید.

همچنین ، حتماً یک دست در دسترس داشته باشید تا دوباره دستگیره را بچرخانید تا از بیرون آمدن آب جلوگیری شود. توقف خودکار وجود ندارد

عده ای هستند که شکایت می کنند باید 15 دقیقه صبر کنند تا دستگاه اولین شلیک خود را بکشد. برای من ، این اتفاق بزرگی نیست. می توانید دستگاه را گرم کنید تا در حالی که صبح آماده می شوید ابتدا گرم شود و سپس نوشیدنی های مورد علاقه خود را تهیه کنید. من سعی کرده ام عکس های با کیفیت را در کمتر از 10 دقیقه بکشم. دستگیره بسیار خوب کار می کند.

در توافق با بسیاری از خریداران ، جای زیادی برای قرار دادن لیوان قهوه واقعی وجود ندارد. اگر می خواهید از یک لیوان کامل استفاده کنید ، مرحله اضافه کردن اسپرسو را در یک فنجان مناسب قرار داده ، و سپس مجبور خواهید کرد که آن را درون لیوانی که قصد نوشیدن آن را دارید بریزید. راستی ، این کمی ناخوشایند است.

اما ، وحشت نکنید ، من یک برنامه برای شما دارم. خرید فنجان های اسپرسو کاملاً اندازه (و نسبتاً ارزان) در IKEA که می تواند شما را از مراقبت از این موضوع متوقف کند. نیازی به لیوان کامل نیست ، فقط کافی است اسپرسو را مستقیم بنوشید.

نتیجه گیری: در کل ، این دستگاه اسپرسو است که من برای کسانی که قصد تهیه اسپرسو یا لاته / کاپوچینو در خانه را دارند ، توصیه می کنم اما بودجه محدودی دارند و قصد ندارند به عنوان یک متخصص حرفه ای تبدیل شوند. البته اشکالاتی هم وجود دارد. با این حال ، برای پولی که پرداخت می کنیم و آنچه می گیریم ، درخواست بیش از این غیر منطقی است.

آخرین قیمت را در آمازون بررسی کنید

  1. دستگاه اسپرسو DeLonghi ESAM3300 - بهترین ماشین اسپرسو اتوماتیک
    انگشت شست به DeLonghi برای یک محصول عالی دیگر! با وجود Magnifica ، هرگز ایجاد نوشیدنی های معتبر ایتالیایی که باعث لبخند زدن هر روز شما می شود ، ساده تر نبوده است.

بررسی قهوه DeLonghi ESAM3300
طرفداران
عملکردهای خودکار
در دم کردن و آسیاب خوب است
کنترل پنل ساده
هیچ زمان انتظار برای دم کردن نیست
منفی
سطل ضعیف ساخته شده است
بدون خواندن LED / LCD فانتزی
عشق من به Delonghi Magnifica ESAM3300 توصیف واقعاً دشوار است. تاکنون این قطعه بزرگ تجهیزات در حال انجام کار عالی در زمینه سنگ زنی و تولید آب میوه بوده اند.

با توجه به عملکرد عملکرد اتوماتیک ، این دستگاه اتوماتیک می تواند به شما اطلاع دهد در صورت خارج شدن از آب ، در هنگام آماده سازی چنگال ها ، و هنگامی که واحد نیاز به دفع دارد. به خصوص ، شما می توانید انتخاب کنید که چقدر آب گرم به داخل لیوان شما برود ، به طور خودکار کم و بیش دانه های قهوه را به قیف اضافه می کند.

بخار شیر نسبتاً عالی است و می تواند با استفاده از نوشیدنی های اسپرسو بی نقص "میکرو حباب" بسیار خوبی ایجاد کند. همچنین ، گرمتر به خوبی کار می کند و به گرم نگه داشتن 3 فنجان شلیک در هر زمان کمک می کند. بر خلاف برادرش - De'Longhi EC155 ، هنگام روشن کردن (در حدود 3 دقیقه) با سرعت بیشتری گرم می شود و باعث صرفه جویی در وقت و دردسر می شود.

علی رغم فاقد خواندن LED / LCD فانتزی ، برای کنترل مقاومت در برابر عکس ها و همچنین اندازه و ظرافت سنگ زنی ، کنترل هایی با کاربرد و کارآمد را ارائه می دهد. بله ، پیدا کردن قوام کامل آسیاب ، حجم آب و قدرت قهوه به سلیقه شما مدتی طول می کشد ، اما فکر می کنم این یک مزیت بزرگ است.

علاوه بر این ، طیف گسترده ای از تنظیمات بدان معنی است که شما می توانید دقیقا قهوه مورد نظر خود را از این دستگاه دریافت کنید.

فقط می توانم تصور كنم كه تمام بررسیهای منفی از طرف کاربرانی است كه اهمیت تمیز بودن دستگاه اسپرسو را نمی دانند. بچه ها ، اگر شما از آن مراقبت نمی کنید ، انتظار داشته باشید که به درستی کار کند.

بنابراین ، سعی کنید به طور مرتب آن را تمیز کنید ، مگر اینکه بخواهید نوشیدنی های ناسالم را در کارهای روزمره خود بگنجانید. خوشبختانه ، این دستگاه برخلاف سایر دستگاه های رقیب ، که به قرص های تمیز کننده شیمیایی ماهانه نیاز دارند ، فقط نیمی از زمان تمیز کردن مارک های دیگر را می طلبد.

تنها اشکالی که من تاکنون تجربه کرده ام این است که سطل سطل این واحد از پلاستیک سبک ساخته شده است و دارای زبانه هایی است که در اطراف لبه قرار گرفته است که به راحتی می توان آنرا خراب کرد. این نقص کاملاً دعوت به دلخوری آینده است ، زیرا این برگه ها در آنجا نمایش داده می شوند تا یک عملکرد مهم را انجام دهند.

نتیجه گیری: راحتی از داشتن همه در محل به جای ماشینهای جداگانه برای خرد کردن و تولید آن قطعاً بسیار جذاب است. با استفاده از DeLonghi هیچ مشکلی وجود ندارد.

با استفاده عادی روزمره ، قول می دهم این مورد فوق العاده 2-3 سال قبل از نیاز به نگهداری کامل تری داشته باشد. برای من این فاقد صلاح بود زیرا یک مجری بی عیب و نقص است و لات ها ، قهوه قطره ای ، و اسپرسو که ساخته شده استثنایی هستند

آخرین قیمت را در آمازون بررسی کنید
5- آقای کافه کافه Barista Espresso و سازنده کاپوچینو - بهترین سازنده کاپوچینو
بگذارید فقط بگویم که این دستگاه قطعاً عالی است. با یکی از بزرگانی مثل Saeco مقایسه نمی شود بلکه آنچه انجام می دهد ، بسیار خوب است. این نوشیدنی عالی و با حداقل تلاش از طرف شما ایجاد می کند. همچنین به اندازه کافی زیبا می باشد که در آشپزخانه بمانید و در کابینت قرار نگیرید.

Cafe Cafe Bar Barista Espresso Maker Review
طرفداران
مقرون به صرفه
طراحی شیک
آسان برای استفاده
شیر برقی اتوماتیک
کنترل پنل تک لمسی
منفی
برای حجم زیاد قابل استفاده نیست
برخی از مشکلات در مورد نگهدارنده فیلتر و تمیزکننده شیر از شیر
از نظر عملکرد ، سه گزینه نوشیدنی مختلف وجود دارد: ESPRESSO ، CAPPUCCINO و LATTE. برای هر گزینه یک دکمه داریم. در زیر این دکمه ها ، یکی دیگر از ویژگی های دیگر است که به کاربران اجازه می دهد مقدار پارچه مورد نظر را تنظیم کنند. واضح است که ، تقریباً همه در یک سیستم بدون هزار دلار به علاوه وجود دارد. فقط همه با یک هزینه

برای تهیه اسپرسو ، یا می توانید دستگاه را با فشار دادن یک دکمه تمام کارها را انجام دهید ، یا می توانید ابتدا اسپرسو درست کنید ، شیر دستی را در یک ظرف جداگانه انجام دهید و از ریختن آن روی اسپرسو استفاده کنید.

به هر حال ، به حقیقت گفته می شود ، اگر هدف شما از زیبایی ، سبک کافی شاپ و زیبایی کافی شاپ است ، این دستگاه برای شما نیست ، زیرا عملی است ، نه هنری. اگرچه می تواند لاته یا کاپوچینو خوب و لعاب خوبی ایجاد کند ، اما تاب نمی خورد.

پس از اتمام ساخت نوشیدنی ها ، تمیز کردن یک نسیم است. فقط کافی است دکمه بالا را برای اتصال کانتور قهوه نگه دارید تا تمیز شود ، سپس دکمه پایین را نگه دارید تا شیر فرتور تمیز شود. واقعاً ساده است ، درست است؟

در اولین آزمایش من برای تمیز کردن ، متوجه شدم که شیر پاک کننده شیر که تمام شیرها را از لوله فلزی به طور کامل خارج نمی کند. این واقعاً مسئله ای نیست اما وقتی می خواهید عکس جدید اسپرسو را بزنید ، کمی آزار دهنده خواهد بود.

تنها چیزی که من دوست ندارم این است که نگهدارنده فیلتر به نوعی می تواند تا مدت طولانی پس از اتمام مراحل تولید اسپرسو ، آب را آب کند. من دستورالعمل هایی را برای تمیز کردن محکم قهوه ها رعایت کرده ام ، اما به نظر می رسد هیچ چیز بهبود نیافته است ، به اندازه کافی آب در صافی باقی مانده است تا مدتی آب خود را ادامه دهد.

اگر می خواهید اسپرسو منظم داشته باشید و به دنبال آن ناپایدار باشید ، یا صبر کنید تا بیشتر آب از طریق آن فیلتر شود ، یا با باز کردن یک فیلتر کثیف و کثیف شجاع شوید.

نتیجه گیری: اگر شما در حال یافتن چیزی هستید که به شما امکان می دهد قهوه را به صورت خودکار و دستی تهیه کنید ، همین است. بله ، کمی طول می کشد تا به روال استفاده از آن بدون ریختن آسیاب های قهوه در همه جای آن بپردازید ، اما یک بار آن را قطع کنید ، نباید مسئله باشد.

آخرین مطالب