خرید کتاب پزشکی زبان اصلی

اگر دانشجوی رشته‌های پزشکی باشید، یا جزو اساتیدی باشید که در دانشگاه‌ها تدریس می‌کنید و یا حتی جزو افرادی باشی

توسط MINERALNEWS در 25 آذر 1399
اگر دانشجوی رشته‌های پزشکی باشید، یا جزو اساتیدی باشید که در دانشگاه‌ها تدریس می‌کنید و یا حتی جزو افرادی باشید که به خواندن کتاب‌های پزشکی علاقه دارید، احتمالا با کتاب‌هایی رو به رو شده‌اید که یا نسخه اصلی آن‌ها موجود نیست و یا اگر موجود باشد آنقدر قیمت بالایی دارد که ترجیح می‌دهید از نسخه‌های الکترونیک آن‌ها استفاده کنید.
خرید کتاب پزشکی زبان اصلی
خرید کتاب پزشکی زبان اصلی

آیا سایت ایرانی هست که کتاب های پزشکی زبان اصلی را از آن خریداری کنم؟

اگر نسخه الکترونیکی کتاب پزشکی مورد نظر شما ترجمه شده باشد و یا حتی اگر به زبان اصلی باشد و در سایت‌های ایرانی یافت شود، می‌توانید آن‌ها را یا به صورت رایگان و یا به صورت پولی خریداری کنید. این موضوع کاملا شرایط نرمال و ایده‌آلی است. اما شرایط دوم زمانی اتفاق می‌افتد که کتاب مورد نظر شما در سایت‌های ایرانی در دسترس نیست و این موضوعی است که مطمئنا بسیاری از شما با آن رو به رو شده‌اید که البته با توجه به تحریم‌های موجود در ایران و قیمت بالای ارز، خرید نسخه الکترونیک یک کتاب از سایت‌های خارجی کار معقولی به نظر نمی‌رسد. حتی اگر قصد خرید و پرداخت هزینه کتاب از این سایت‌ها را داشته باشید، باید یک حساب بانکی بین‌المللی و یک مستر کارت یا ویزا کارت داشته باشید. سایت فروش کتاب پزشکی ایبوک رالی، یکی از سایت‌هایی است که در زمینه فروش کتاب‌های موجود در سایت‌های خارجی فعالیت می‌کند. شما می‌توانید خرید کتاب پزشکی زبان اصلی خود را به راحتی و بدون نیاز به شرایط خاص از این سایت خریداری کنید. اما چطور؟

خرید کتاب پزشکی زبان اصلی از سایت ایبوک رالی

شرایط خرید کتاب اورجینال پزشکی از سایت دانلود کتاب ایبوک رالی و درگاه پرداخت در نظر گرفته شده برای آن، کاملا مانند یک سایت فروشگاهی معمولی است و با داشتن کارت بانکی می‌توانید نسخه الکترونیک کتب مورد نظرتان را خریداری کنید.

مراحل خرید و سفارش خرید کتاب پزشکی زبان اصلی

۱٫ در مرحله اول با ورود به سایت ( با آدرس ebookrally.ir ) ، در بخش ثبت نام اطلاعات خود را وارد می‌کنید. (این کار برای خرید نسخه الکترونیک کتاب پزشکی اورجینال مورد نظرتان ضروری است.) ۲٫ پس از ثبت نام و ورود به سایت در صفحه اصلی سایت باکسی را مشاهده می‌کنید که مربوط به وارد کردن نام کتاب مورد نظرتان است. (نام کتاب پزشکی زبان اصلی مورد نظرتان را بدون غلط املایی در این بخش وارد کنید)
کتاب الکترونیکی
کتاب الکترونیکی
۳٫ با زدن گزینه جست و جو، کتاب مورد نظر شما به صورت یک لیست و بر اساس تاریخ انتشار، نام نویسنده و … در اختیار شما قرار می‌گیرد. ۴٫ گزینه افزودن به سبد خرید را زده و با پرداخت مبلغ کتاب ، آن را دریافت کنید.

اگر کتابی که میخواستم در سایت موجود نبود چیکار کنم؟

۵٫ در صورتیکه کتاب شما در سایت موجود نباشد، پس از جست و جو آیکونی با نام سفارش کتاب ظاهر می‌شود.
سفارش خرید کتاب زبان اصلی
سفارش خرید کتاب زبان اصلی
۶٫ هنگامی که بر روی آیکون سفارش کتاب کلیک می‌کنید، صفحه‌ای برای وارد کردن مشخصات کتاب پزشکی زبان اصلی مورد نظرتان ظاهر می‌شود. (دقت داشته باشید که مشخصات کتاب را به درستی وارد کنید.) ۷٫ سایت ایبوک رالی با دریافت مشخصات وارد شده توسط شما، در صورت امکان کتاب را پیدا کرده و قیمت آن را تخمین می‌زند و به شما اعلام می‌کند. ۸٫ تا این لحظه شما هیچ هزینه‌ای را پرداخت نکرده‌اید و پروسه سفارش کتاب کاملا رایگان است، تنها در صورتی که تمایل داشتید کتاب را با قیمت عنوان شده دریافت کنید، هزینه را پرداخت و طی ۱۲ ساعت آینده آن را دانلود می‌کنید.

با هر خرید، یک بن تخفیف ۲۰% از سایت ایبوک رالی دریافت کنید!

• دقت داشته باشید که تنها کتاب‌هایی در سایت ایبوک رالی قابل دریافت است، که نسخه‌های الکترونیک آن‌ها موجود باشد. • در هر بار خرید از سایت ایبوک رالی به میزان ۲۰ درصد از مبلغ خرید شما به عنوان بن هدیه برای خرید بعدی در نظر گرفته می‌شود و شما می‌توانید تا یک ماه آینده از آن استفاده کنید. • تمام کتاب‌های موجود در سایت ایبوک رالی به قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت آن‌ها در سایت‌های مرجع قابل خرید و دانلود کردن هستند. منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن