خرید بک لینک قوی تضمینی

درست است! گوگل بارها به صورت رسمی اعلام داشته که شدیدا با خرید بک لینک مخالف بوده و بر آن تاکید نموده است. زیر

توسط MINERALNEWS در 29 دی 1399

درست است! گوگل بارها به صورت رسمی اعلام داشته که شدیدا با خرید بک لینک مخالف بوده و بر آن تاکید نموده است. زیرا ارتباط زیادی با رتبه بندی سایت ها در گوگل و سئو دارد ، در واقع هر بک لینک یک رای اعتماد به سایت می باشد که توسط گوگل ارزشمند قلمداد می شود. مفهوم ارتباط سایتها از نکاتی است که توسط گوگل قابل تجزیهوتحلیل و شناسایی است و حتی موضوع کل سایت یا صفحهای لینک دهنده و یا متنی که لینک موردنظر در آن قرار دارد (جملات قبل و بعد لینک) همگی میتوانند در میزان تأثیر لینکهای خارجی اثرگذار باشند. بحث راجع به این موضوع بسیار زیاد است و قصد دارم در آینده یک ویدیو راجع به بک لینک گیری بسازم. مخصوصا سایت های جدید اگر از فروم ها لینک تهیه کنند و تمرکز خود را روی فروم ها بگذارند، این امکان خیلی زیاد است که سایت دچار مشکل شود. با جایگزین های ابزار رایگان و مفید یاهو بنام Yahoo!

و میخوام به شما بگوییم که بک لینک گیری رایگان نه تنها مضر نیست بلکه بسیار مفید نیز هست. مطمئن شوید که اطلاعات مفید و باکیفیتی ارائه میکنید. افرادی که حتی یک بار از سایت شما بازدید نکرده اند. در غیر این صورت ممکن است هیچ نتیجه ای حاصل نگردد و حتی نتیجه عکس داشته باشد. افراد بسیار زیادی را دیده ام که در سایت های خارجی از انکر تکست های فارسی استفاده می کنند و یا حتی از انکر تکست استفاده می کنند. بررسی بک لینک های موجود در یک صفحه یکی از مسیرهای اصلی گوگل برای یافتن و ایندکس کردن صفحات جدید در اینترنت است. بک لینک رایگان در سئو سایت از راه های مختلفی می تواند میسر گردد، روش های مختلفی مانند فروم ، انجمن ، کامنت ها ، تبادل لینک ، وبلاگ ها آیتم هایی هستند که می توانید در آن بک لینک ها را به صورت رایگان بگذارید.

همانطور که متوجه شدید شناسایی این وبلاگ های و وبسایت ها زیاد سخت نیست. استفاده زیاد از یک نوع انکر تکست ثابت میتواند شما را درگیر پنالتی گوگل کند. و توجه داشته باشید که در سایت MOZ وقتی آدرس یک سایت را وارد کنید به جای دامین اتوریتی از DA که مخفف Domain authority است استفاده کرده و به جای پیج اتوریتی هم از PA و به جای اسپم اسکور هم از SS استفاده کرده. در سایت ها اغلب امکان گذاشتن نظر و کامنت وجود دارد و شما می توانید کلمه کلیدی خود و نیز آدرس سایت را بگذارید تا بک لینک رایگان را داشته باشید. برای تبدیل نیز می توانید از گوگل ترنسلیت استفاده کنید. ما در اینجا لیست بک لینک های رایگان که شما می توانید استفاده کنید را قرار داده ایم تا به صورت یکجا به آن ها دسترسی داشته باشید. ما در اینجا مورد نحوه دریافت لینک ها صحبت میکنیم و به طور خاص لینکهای که نتایج جستجوگر واقعی را ارائه میدهند.

اعتبار صفحه: اعتبار صفحه همانند دامین اتوریتی توسط کمپانی ماز ارائه میشود که در مورد لینکهای ورودی٬ کیفیت آنها و اعتبار کلی همان صفحه مشخص میگردد. منظور از لینک متن یا تصاویری هستند که با کلیک بر روی آنها کاربر به صفحه دیگری در اینترنت منتقل میشود. تنوع در دریافت بک لینک نمونه دیگری از دریافت بک لینک است ، این روش می تواند به طبیعی بودن روال بک لینک سازی سایت شما کمک کند. در این صورت نه تنها طرف مقابل بابت اصلاح لینک شکسته از شما تشکر می کند ، بلکه شما موفق به ساخت بک لینک رایگان شده اید. تا جای که می توانید طبیعی رفتار کنید. هیچ ترسی هم از جریمه شدن گوگل نداشته باشید، زیرا گوگل می داند که کار این سایت ها اشتراک محتوا هستند. یعنی شما خودتان برای خودتان به شیوه ای لینک میسازید که گوگل متوجه نمی شود و فکر می کند که چون سایت خوبی دارید دیگران دارند این کار را برایتان انجام می دهند. شکی نیست که گوگل به کمک لینک ها ، اعتبار و قدرت و در نهایت رتبه آن در نتایج را تعیین می کند. لینک های لایه اول در لابهلای محتواهای اختصاصیای هستند که توسط متخصص تولید محتوا ایجاد می شوند.

بسیاری افراد بر این باورند که بک لینک گیری را نمی توان دستی انجام داد و یا بک لینک های رایگان هیچ ارزشی ندارند. پس گوگل در یک زمان این بک لینک ها را ایندکس نمی کند و مشکلی پیش نمی آید، به هر حال این هم حرفی است دیگر! به عنوان مثال شبکه خصوصی بلاگ باید در طی زمان و در چند ماه به منظور طبیعی و قانونمند بودن، گسترش پیدا کند. برای مثال در یک روز در 10 سایت لینک نسازید. بک لینک و بازدید رایگان برای سایت یا وبلاگ شما ! قبل از هرچیزی باید مطمئن شوید وبسایت شما در گوگل به خوبی ایندکس شده و صفحات آن در نتایج جستجو دیده میشود. زیرا این وبلاگ ها زبان شان انگلیسی نیست و کار شما به عنوان بلاگر سخت میشود. البته این بستگی به میزان بزرگی سایت شما نیز دارد. نیز در صفحه اول گوگل می باشد که روزانه دهها هزار ورودی هدفمند را دریافت میکند. درست مانند کسی که برای این که کامپیوترش خراب نشود آن را روشن نمی کند و سعی می کند از آن استفاده نکند!

آخرین مطالب