خدمات متنوع دیجی جایزه و اهدا جوایز بی نظیر با خرید از دیجی کالا

سیستمی راه اندازی شده که می تواند تحول عظیمی در فروش اینترنتی ایجاد کند این سیستم به همکاری در فروش دیجی کالا

توسط MINERALNEWS در 19 آبان 1399

سیستمی راه اندازی شده که می تواند تحول عظیمی در فروش اینترنتی ایجاد کند این سیستم به همکاری در فروش دیجی کالا متصل می باشد به اینصورت که شما می توانید از دیجی کالا محصول دلخواه خود را خریداری کنید و جایزه ببرید اما به یک شرط اینکه از طریق اپلیکیشن یا سایت دیجی جایزه خرید خود را ثبت کنید.

بعد از اینکه وارد سایت دیجی جایزه شدید کافیست یکی از دسته بندی های دیجی جایزه را انتخاب کنید و سپس به سایت دیجی کالا انتقال داده خواهید شد و مثل همیشه خیلی راحت خرید خود را از دیجی کالا نهایی کنید اما چون از طرف دیجی جایزه به دیجی کالا مراجعه کرده اید میتوانید از طریق دایرکت دیجی جایزه اسکرین شات سبد خرید و صفحه پرداخت خود را ارسال کنی و کد قرعه کشی دریافت کنی.

از 5 تا 30 درصد فاکتور خرید شما در این قرعه کشی به شما برگشت داده خواهد شد و میتوانی با کمی شانس تا 30 درصد فاکتور خرید دیجی کالا را به صورت کاملا نقدی دریافت کنی.

پس از طریق سایت یا اپلیکیشن دیجی جایزه از دیجی کالا خرید کن و جایزه ببر

این سیستم برای اولین بار در ایران توسط دیجی جایزه راه اندازی شده و برای شما خریداران دیجی کالا یک سیستم انگیزشی فوق العاده خواهد بود، دیجی جایزه خدمات متنوع دیگری را نیز در اختیاز شما خواهد گذاشت از تعمیرات ترکیدگی لوله و مکانیکی و اتاق کامل خودرو و خدمات طراحی سایت و تبلیغات و تعمیر لوازم خانگی و...

پیشنهاد میدهیم به سایت دیجی جایزه مراجعه کنید و از این طریق خرید بعدی خود را از دیجی کالا با دریافت کد قرعه کشی دیجی جایزه استارت بزنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن