تصمیمات مهم دولت درباره بازگشایی قهوه‌خانه‌ها، تالارها و ورود توریست خارجی به کشور

[ad_1] به گزارش خبرآنلاین، رحمانی فضلی وزیر کشور درباره جدیدترین تصمیمات کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیر

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399
[ad_1]

به گزارش خبرآنلاین، رحمانی فضلی وزیر کشور درباره جدیدترین تصمیمات کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت کرونا گفت: مصوب شد که در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا، نمایشگاه‌های تخصصی فقط با دعوت از افراد خاص، بدون بازدیدکننده عمومی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شود.

در همین رابطه بخوانید؛

هشدار جدی وزیر کشور: اگر پاساژها و مساجد، پروتکل ضدکرونایی را رعایت نکنند بسته خواهند شد

وی درخصوص بازگشایی تالارها، مراسم ترحیم و قهوه خانه‌ها گفت: در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا، با کاهش ظرفیت این بخش‌ها، در شهرهای سفید اجازه فعالیت داده می‌شود اما در شهرهای زرد منتظر نتایج اقدامات در این شهرها خواهیم بود و این امر همچنان در شهرهای قرمز ممنوع است.

رحمانی فضلی در خصوص اجازه ورود به توریست‌های خارجی نیز گفت: این موضوع در کمیته مطرح شد و بر اساس ملاحظاتی که وزارت خارجه و وزارت بهداشت در این زمینه داشتند، مقرر شد در اواخر تیرماه مجدداً این موضوع بررسی و تصمیم گیری شود.

وزیر کشور در خصوص اجرای طرح ترافیک و تصمیم گیری در این خصوص گفت: در موضوع اجرای طرح ترافیک قبلاً در سه مرحله تصمیم گیری و مقرر شده است که شهرداری‌ها، اتحادیه تاکسیرانی، اتوبوس رانی و مترو پروتکل‌ها را به صورت دقیق رعایت کنند. در پایان این هفته نیز بر اساس بررسی‌های دقیق، نحوه اجرای طرح ترافیک ارزیابی می‌شود و البته باید کمک کنیم تا امورات مردم نیز حل و فصل شود.

وی افزود: در مقاطعی که طرح ترافیک اجرا نمی‌شد، ترافیک بسیار شدیدی در نقاط مرکزی شهر داشتیم که موجب می‌شد تا سرویس اتوبوسرانی نتواند به خوبی از ظرفیت خود استفاده کند که با اجرای طرح ترافیک شرایط روان تر و مناسب‌تر شده است. البته دغدغه‌هایی کماکان وجود دارد که شهرداری‌ها موظف به رفع آنها هستند و درصورتی که موفق به رفع این مسائل نشوند، تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد.

2727


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب