ترجمه کتاب فارسی به انگلیسی اگر برنامه سفر من نشانه ای بود ، در ماه اکتبر فصل کنفرانس کاملاً در حال جابجایی بود . هر هفته یا با جذب اطلاعات جدید یا سخنرانی در کنفرانس ها (دو مورد در صنعت ترجمه و سه مورد در فناوری) صرف می شد.

جسیکا بود یک روکش بزرگ در مشاهدات ما از کنفرانس صنعت ترجمه، بنابراین من می خواستم برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و مشاهدات من از دو خیمه مربوط به API حوادث، API جهانی و API استراتژی و تمرین .

برای من ، چهار اقدام اصلی وجود داشت:

برخی از روندها و بهترین شیوه ها (در نهایت ؟!) در مستندات API ظاهر می شوند
اکنون ابزارهای جدید دیگری نیز برای کمک به تست و اشکال زدایی API وجود دارد
یک پایگاه ابزار در حال رشد است که بر روی ساده سازی آموزش و فرآیند پردازش برای یکپارچه سازی API های شخص ثالث متمرکز است
مقیاس گذاری هم در فناوری و هم در تیم سخت است. هیچ رویکردی متناسب با همه وجود ندارد و فرایندها ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی و کاربردها براساس مراحل رشد متفاوت خواهند بود. در صورت وجود ، مشکل در مقیاس گذاری تشخیص زمان تعویض دنده است. آیا تا به حال بدون استفاده از کلاچ تعویض دنده را امتحان کرده اید؟
همانطور که من در اینجا نکات برجسته ای را در زیر به اشتراک می گذارم ، امیدوارم که شما آن را شاهدی بر وسعت چشم انداز فعلی API ببینید. علاقه زیادی به چگونگی ایجاد ارزش API وجود دارد ، اما تشخیص اینکه “… عشق توسعه دهنده یک دارایی بسیار کمیاب است.” من فکر می کنم این خیلی درست است. سیستم عامل هایی که در برقراری ارتباط با توسعه دهندگان قوی ترین هستند ، موفق ترین خواهند بود.

بهترین شیوه های مستند سازی API
یک عنصر کلیدی واضح برای برقراری ارتباط با توسعه دهندگانی ترجمه فارسی به انگلیسی که با API کار می کنند مستندات است. Jakob از apiary.io حساب می کند که “API رابط کاربر داده است.” در واقع ، چه راهی بهتر از نداشتن کتابچه راهنمای دستورالعمل برای نشان دادن آسان بودن یک کار؟
برای کمک به ما در رسیدن به آن آرمان شهر، متوجه شدم تعداد فزاینده ای از ابزار است که تمامی اشاره در یک روند به سمت استانداردسازی در API مستندات . برای ساده سازی روند همگام سازی اسناد و مدارک با اجرا ، زبانهای توصیف نقطه پایانی به روشنی در حال تبدیل شدن به بهترین روش هستند. بسیار عالی است که شاهد افزایش گزینه ها هستیم ، اما هنوز هیچ برنده مشخصی وجود ندارد.

تکثیر ابزارهای رفع اشکال API
انبوه ابزارهای تست و رفع اشکال یکی از جالب ترین یافته های کنفرانس بود. وقتی ترجمه تخصصی متون پزشکی صحبت از پیدا کردن اشکال در API شما می شود ، John Sheehan از Twilio ، IFTTT و اکنون شهرت RunScope به بهترین شکل گفت: “… بهترین راه برای شکستن API این است که آن را به شخص دیگری بدهید.” در واقع ، من اولین نفری خواهم بود که اعتراف می کنم این کار را از نزدیک تجربه کرده ایم!
البته ، مشتریان معمولاً از شگفتی ها قدردانی نمی کنند ، بنابراین برای آزمایش هر چه بیشتر داخلی مترجم فارسی به انگلیسی، در اینجا لیست کوتاهی از ابزارهایی است که ممکن است جدید و مفید پیدا کنید:

requestbin.com – ببینید مشتری ها چه چیزی را تولید می کنند (به شما کمک می کند قلاب های وب را رفع اشکال کنید)
ngrok.com – برای رفع اشکال در قلاب های وب URL عمومی به یک ماشین محلی بدهید
mitmproxy.org – برای تعامل با ترافیک HTTP بین API و مشتری
hurl.it – درخواستهای HTTP را از طریق مرورگر شبیه سازی می کند
PonyDebugger – روش مبتنی بر مرورگر برای رفع اشکال در ترافیک iOS (توسط Square)
frisby.js – تست نقطه پایانی مبتنی بر node.js
VCR – ایجاد مجموعه های آزمایشی برای تعاملات HTTP ، با تمرکز بر سرعت
mocky.io – نسخه مسخره apiary.io
احراز هویت حوزه دیگری است که تعداد فزاینده ای از ابزارها و کتابخانه ها در تلاشند سوسوکان آن را حل کنند ، به ویژه برای OAuth. مردمی در WebShell ارائه راه حل خود را از طریق OAuth حفظ ، در حالی که بچه ها در Mashape یک توضیح خوب از استاندارد پیچیده در OAuth حفظ کتاب مقدس و راه حل های خود را در guardian.js . Mashape حتی می رود گام بیشتر با ارائه نسخه خود را از یک کتابخانه ترجمه متن فارسی به انگلیسی درخواست HTTP در unirest .

اکوسیستم های مقاوم بر پایه ارتباطات خوب ساخته شده اند
مهمترین م componentلفه برای پرورش یک اکوسیستم API اعتماد است که از طریق ارتباط برقرار می شود. توسعه دهندگان باید بدانند که برای دریافت آخرین اطلاعات به کجا مراجعه کنند و به اندازه کافی آگاهی کافی داشته باشند تا بتوانند سریعاً قضاوت کنند.

با این حال ، همانطور که سردبیر سابق ProgrammableWeb John Musser اشاره کرد ، هنگامی که یک API پایین می آید (و بیایید واقعی باشیم ، همیشه چه موقع است و نه اگر) ، سیستم عامل ها روش های زیادی برای اطلاع رسانی به انجمن توسعه دهندگان خود دارند ، چه از طریق یک وبلاگ ، همایش های اختصاصی توسعه دهندگان ، شبکه های اجتماعی ، تغییر گزارش ها ، اطلاعیه های ایمیل ترجمه سریع ، GitHub ، اسناد API … لیست ادامه دارد. بنابراین بسیاری از رسانه هایی که از طریق آنها می توانند برقراری ارتباط کنند هم برای ارائه دهنده خدمات و هم برای توسعه دهنده دلهره آور به نظر می رسند.