تدریس خصوصی سئو

دوره تخصصی سئو محلی در مقابل ملی در مقابل بین المللی
فقط بخاطر داشته باشید که همه مشاغل در سطح محلی فعالیت نمی کنند و آنچه را ” SEO محلی ” می نامیم انجام نمی دهند . بعضی از مشاغل می خواهند مشتری در سطح ملی (مثلاً کل ایالات متحده) جذب کنند و برخی دیگر می خواهند از چندین کشور مشتری (” سئو بین المللی “) جذب کنند. برای مثال Moz را در نظر بگیرید. محصول ما (نرم افزار SEO) به مکان خاصی وابسته نیست ، در حالی که کافی شاپ است ، از آنجا که مشتریان برای رفع کافئین خود مجبور به سفر به محل می شوند.

در این سناریو ، کافی شاپ باید وب سایت خود را برای وبسیما مکان فیزیکی خود بهینه کند ، در حالی که Moz “نرم افزار SEO” را بدون تغییر دهنده خاص مکان مانند “سیاتل” هدف قرار می دهد.

نحوه انتخاب بهینه سازی سایت تا حد زیادی به مخاطبان شما بستگی دارد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هنگام تهیه محتوای وب سایت خود آنها را در ذهن داشته باشید.

امیدوارم بعد از انجام کار دشوار و پردرآمد جمع آوری صفحه ای که 10 برابر بهتر از صفحات رقبای شما است ، هنوز مقداری انرژی برای شما باقی مانده است ، زیرا قبل از تکمیل صفحه شما فقط چند مورد دیگر لازم است! در بخشهای بعدی ، ما در مورد سایر بهینه سازیهای صفحه مورد نیاز صفحات شما و همچنین نامگذاری و سازماندهی مطالب شما صحبت خواهیم کرد.

فراتر از محتوا: سایر بهینه سازی هایی که صفحات شما نیاز دارند
آیا می توانم اندازه فونت را برای ایجاد سرفصل های پاراگراف بالا بیاورم؟

چگونه می توانم عنوان و توصیفی را که آموزش سئو برای نتایج جستجو در صفحه من نشان داده می شود کنترل کنم؟

بعد از خواندن این بخش ، سایر عناصر مهم صفحه را درک خواهید کرد که به موتورهای جستجو کمک می کنند محتوای 10x شما را تازه ایجاد کنند ، بنابراین بیایید غواصی کنیم

برچسب های سربرگ
برچسب های سرصفحه یک عنصر HTML است که برای تعیین عنوان در صفحه شما استفاده می شود. برچسب هدر اصلی که H1 نام دارد ، معمولاً برای عنوان صفحه اختصاص دارد. به نظر می رسد به این شکل است:

عنوان صفحه
عنوان های فرعی نیز وجود دارد که از برچسب های H2 به H6 می روند ، اگرچه استفاده از همه این موارد در یک صفحه ضروری نیست. سلسله مراتب برچسب های هدر از اهمیت H1 به H6 می رود.

هر صفحه باید یک H1 منحصر به فرد داشته باشد که موضوع اصلی صفحه را توصیف کند ، این اغلب به طور خودکار از عنوان یک صفحه ایجاد می شود. به عنوان عنوان اصلی توصیفی صفحه ، H1 باید حاوی کلمه کلیدی یا عبارت اصلی آن صفحه باشد. برای علامت گذاری عناصر غیر عنوان ، مانند دکمه های ناوبری و شماره تلفن ، باید از استفاده از برچسب های هدر جلوگیری کنید. برای معرفی آنچه در مورد محتوای زیر بحث خواهد شد ، از برچسب های هدر استفاده کنید.

برای مثال در مورد تور کپنهاگ تدریس خصوصی سئو این صفحه را ببینید:

راهنمای سفر به کپنهاگ

کپنهاگ توسط فصول

بازدید در زمستان

بازدید در بهار
عنوان اصلی صفحه در عنوان اصلی

معرفی می شود و از هر عنوان اضافی برای معرفی زیر موضوع جدید استفاده می شود. در این مثال ،

نسبت به

و برچسب های

نسبت به

خاص ترند. این فقط نمونه ای از ساختاری است که می توانید استفاده کنید.

اگرچه آنچه را که می خواهید در برچسب های هدر خود قرار دهید می تواند توسط موتورهای جستجو برای ارزیابی و رتبه بندی صفحه شما مورد استفاده قرار گیرد ، اما از پر کردن اهمیت آنها مهم است. برچسب های سرصفحه یکی از بسیاری از فاکتورهای SEO در صفحه است ، و به طور معمول سوزن را مانند بک لینک ها و محتوای با کیفیت حرکت نمی دهد ، بنابراین هنگام ساخت عنوان های خود ، روی بازدیدکنندگان سایت خود تمرکز کنید.

پیوندهای داخلی
در فصل 2 ، ما در مورد اهمیت داشتن یک وب سایت قابل خزیدن بحث کردیم. بخشی سئوکار از قابلیت خزشی یک وب سایت در ساختار پیوند داخلی آن نهفته است. هنگامی که به صفحات دیگر وب سایت خود پیوند می دهید ، اطمینان حاصل می کنید که خزنده های موتور جستجو می توانند تمام صفحات سایت شما را پیدا کنند ، ارزش پیوند (قدرت رتبه بندی) را به سایر صفحات سایت خود منتقل می کنید و به بازدیدکنندگان در پیمایش سایت خود کمک می کنید.

اهمیت پیوند داخلی کاملاً اثبات شده است ، اما می تواند در مورد نحوه به نظر رسیدن آن در عمل سردرگمی ایجاد کند.

قابلیت دسترسی به پیوند
پیوندهایی که به کلیک نیاز دارند (برای مشاهده مانند کشویی ناوبری) اغلب از طریق خزنده های موتور جستجو پنهان هستند ، بنابراین اگر تنها پیوندها به صفحات داخلی وب سایت شما از طریق این نوع پیوندها باشد آموزش خصوصی سئو، ممکن است در نمایه سازی آن صفحات مشکل داشته باشید. در عوض پیوندهایی را که مستقیماً در صفحه در دسترس هستند انتخاب کنید.

متن لنگر
Anchor text متنی است که با آن به صفحات لینک می دهید. در زیر می توانید مثالی از لینک های بدون متن لنگر و هایپر لینک با لنگر متن را در HTML مشاهده کنید.

متن کلید واژه
در نمای زنده ، این به این شکل است:

http://www.example.com/
متن کلمه کلیدی
متن لنگر سیگنالهایی را در رابطه با محتوای صفحه مقصد به موتورهای جستجو می فرستد. به عنوان مثال ، اگر من با استفاده از متن لنگر “SEO را بیاموزم” به صفحه ای در سایت خود پیوند دهم ، این شاخص خوبی برای موتورهای جستجو است که صفحه مورد نظر یکی از مواردی است که افراد می توانند در آن از SEO جستجو کنند. مراقب باشید که البته در این کار زیاده روی نکنید. پیوندهای آموزش عملی سئو داخلی زیادی که از همان متن لنگر پر شده با کلمات کلیدی استفاده می کنند می توانند در موتورهای جستجو ظاهر شوند که می خواهید رتبه بندی یک صفحه را دستکاری کنید. بهتر است متن لنگر را به جای فرمول ، طبیعی جلوه دهید.

حجم پیوند
در رهنمودهای عمومی مدیر وب سایت Google ، آنها می گویند “تعداد پیوندهای یک صفحه را به تعداد معقول (حداکثر چند هزار) محدود کنید.” این بخشی از دستورالعمل های فنی گوگل است ، نه بخش راهنمای کیفیت ، بنابراین داشتن پیوندهای داخلی بیش از حد چیزی نیست که به تنهایی مجازات شما شود ، اما بر نحوه یافتن و ارزیابی Google از صفحات شما تأثیر می گذارد.

هرچه تعداد پیوندها در یک صفحه بیشتر باشد ، ارزش پیوند کمتر هر پیوندی می تواند به صفحه مقصد خود برسد. یک صفحه فقط آنقدر ارزش دارد که بتواند دور آن را بزند.

بنابراین به راحتی می توان گفت که فقط درصورت داشتن لینک باید پیوند دهید! می توانید اطلاعات بیشتری در مورد عدالت پیوند از مرکز آموزش SEO ما بیاموزید .

جدا از عبور از اختیارات بین صفحات ، پیوند همچنین راهی برای کمک به کاربران جهت حرکت به سایر صفحات سایت شما است. این موردی است که انجام بهترین کار برای موتورهای جستجو همچنین انجام بهترین کار برای جستجوگران است. پیوندهای زیاد نه تنها موجب کاهش اعتبار هر پیوند می شوند ، بلکه می توانند مفید و طاقت فرسا باشند. در نظر بگیرید که چگونه ممکن است جستجوگر هنگام فرود در صفحه ای به این شکل احساس کند:

به وب سایت باغبانی ما خوش آمدید ! ما مقالات زیادی در مورد باغبانی ، نحوه باغبانی و نکات مفیدی درباره گیاهان ، میوه ها ، سبزیجات ، گیاهان چند ساله و گیاهان یکساله داریم . در مورد باغبانی از وبلاگ باغبانی ما بیشتر بیاموزید .
وای نه تنها تعداد زیادی پیوند برای پردازش وجود دارد ، بلکه کاملاً غیرطبیعی خوانده می شود و محتوای زیادی ندارد (که توسط Google می تواند “محتوای نازک” تلقی شود). بر کیفیت و کمک به کاربران در پیمایش سایت خود تمرکز کنید ، و احتمالاً دیگر نگران پیوندهای زیاد نخواهید بود.

تغییر مسیر
حذف و تغییر نام صفحات یک روش معمول است ، اما در صورتی که صفحه ای را جابجا می کنید ، حتماً پیوندهای مربوط به آن URL قدیمی را به روز کنید! حداقل باید مطمئن شوید که URL را به مکان جدید خود هدایت می کنید ، اما در صورت امکان ، تمام پیوندهای داخلی به آن URL را در منبع به روز کنید تا کاربران و خزنده ها برای رسیدن به مقصد مجبور نشوند از هدایت ها استفاده کنند. صفحه آموزش تخصصی سئو اگر فقط ریدایرکت را انتخاب کردید ، مراقب باشید از زنجیره های بیش از حد طولانی هدایت نشوید ( گوگل می گوید آموزش کامل سئو: “از زنجیر ریدایرکت ها جلوگیری کنید … تعداد هدایت ها در زنجیره را پایین نگه دارید ، در حالت ایده آل بیش از 3 و کمتر از 5”)

نمونه ای از زنجیره هدایت مجدد:

(مکان اصلی محتوا) example.com/location1 → example.com/location2 (مکان فعلی محتوا) example.com/location3
بهتر:

example.com/location1 → example.com/location3
تصویری از 301 که یک صفحه قدیمی را به صفحه جدید هدایت می کند.
بهینه سازی تصویر
تصاویر بزرگترین مقصر صفحات وب کند هستند! دوره آموزش سئو بهترین راه حل برای این کار فشرده سازی تصاویر است. در حالی که هیچ اندازه یک الگوی واحدی برای همه وجود دارد که آن را به فشرده سازی تصویر می آید، آزمایش گزینه های مختلف مانند “ذخیره برای وب”، اندازه تصویر، و ابزار فشرده سازی مانند Optimizilla یا ImageOptim برای مک (یا جایگزین ویندوز )، و همچنین ارزیابی آنچه بهترین کار را می کند راهی است که باید طی شود.

روش دیگر برای کمک به بهینه سازی تصاویر (و بهبود سرعت صفحه) ، انتخاب قالب مناسب تصویر است.