تجارت الکترونیک: اهمیت سئو در سال 2019

[ad_1] مهم ترین عملکرد جستجوگرها است که برای بهبود دید وب سایت خود را. وب سایت شما باید قابل تشخیص زمانی که ک

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399
[ad_1]

مهم ترین عملکرد جستجوگرها است که برای بهبود دید وب سایت خود را. وب سایت شما باید قابل تشخیص زمانی که کسی جستجوهای خود را برای شرکت محصول یا خدمات برای به دست آوردن کشش.

این دید است که به دست آورده توسط جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) و یا SEM (بازاریابی موتور جستجو).

برای اجرای موفق آنلاین کسب و کار خود را در جستجوگرها باید کامل برای فعال کردن مشتریان بالقوه خود را برای پیدا کردن و خرید از شما.

وجود دارد چند چیز شما می توانید به وب سایت خود را بهینه سازی دید در موتورهای جستجو.

چیز اصلی عبارتند از:

  1. محتوای قوی
  2. سهولت ناوبری
  3. سرعت
  4. تلفن همراه بهینه سازی
  5. پست های وبلاگ
  6. رسانه های اجتماعی
  7. سایت خطاها
و همچنین بهبود جستجوگرها خود را به چیزهایی که در بالا همچنین می توانید خود را ایجاد آگاهی نام تجاری خود را بهبود ارتباط با چشم انداز و موقعیت خود را به عنوان یک کارشناس قابل اعتماد در زمینه خود را.

اگر ما نگاهی به بالا با جزئیات بیشتر:

محتوای قوی

کلمات کلیدی تمرکز اصلی برای موتورهای جستجو را انتخاب کنید تا در مطالب در وب سایت های. تمرکز بر روی این کلمات کلیدی از جمله در وبلاگ خود مطالب وب خود را عنوان و در داخل بدن از متن صفوف بسیار بیشتر از بدون تکرار.

اگر چه محتوا نیز مورد نیاز به درگیر شدن به مشتریان خود را به اطمینان حاصل شود آنها در صفحه و فقط پرش در اطراف سایت.

سهولت ناوبری

در هنگام طراحی یک وب سایت باید آن را آسان برای کاربران خود را به حرکت. برای مثال مقدار ایده آل از کلیک کاربر باید برای رسیدن به یک صفحه خاص باید 3 یا کمتر فعال کردن چشم انداز خود را برای پیدا کردن دقیقا آنچه آنها نیاز در مراحل به عنوان چند که ممکن است.

اگر شما یک سایت که متشکل از هزاران نفر از صفحات این غیر ممکن است به انجام, اما, شما می توانید کراس لینک بین صفحات به جای فقط داشتن محتوای سلسله مراتب.

سرعت

تحقیقات نشان می دهد دیگر آن طول می کشد به باز کردن یک صفحه وب کمتر احتمال دارد یک مشتری بالقوه است که برای بازگشت به آن صفحه. زمان مهم به خریداران خود زمان کمتری را صرف انتظار برای یک صفحه به بار بهتر است.

داشتن یک صفحه وب که بارهای در عرض 2 ثانیه فعال خواهد شد و خریدار بالقوه را به ماندن در آن صفحه دیگر و همچنین بازگشت به آن صفحه را در آینده افزایش خود را در جستجوگرها.

تلفن همراه بهینه سازی

همه وب سایت ها در حال حاضر باید تلفن همراه بهینه سازی به عنوان یک استاندارد به بیش از 52 درصد از وب سایت های در حال حاضر مشاهده در دستگاه های تلفن همراه است و این سرعت در حال افزایش, در سال در سال.

اگر وب سایت خود را تلفن همراه بهینه سازی شده این چیزی است که برای اصلاح وجود دارد به عنوان یک فرصت بازدید کنندگان به وب سایت خود را در حال ترک به عنوان آنها قادر به مشاهده آن بر روی دستگاه آنها با استفاده از.

پست های وبلاگ

وبلاگ کمک به وب سایت خود را به رتبه بسیار در جستجوگرها. یک وبلاگ را نشان می دهد تخصص خود را در زمینه خود را, بنابراین شما می توانید ایجاد خود را به عنوان به شخص و یا کسب و کار.

وبلاگ خود می توانید پاسخ سوالات خود را از مشتریان ممکن است در مورد محصولات و خدمات خود را و می تواند مربوط به صفحات مربوطه بیش از حد.

رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی پشتیبانی خود را در جستجوگرها رتبه بندی از طریق مطالب خود را ارتقاء. رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای به اشتراک گذاری پست های وبلاگ خود ارائه می دهد صفحات به روز رسانی و غیره.

رسانه های اجتماعی ممکن است به طور مستقیم تحت تاثیر قرار خود را در جستجوگرها با این حال هر گونه ارتقاء شما را از مواد قطعا به طور غیر مستقیم به بهبود رتبه بندی خود را با افزایش حجم مشتریان دسترسی به سایت شما.

تعامل می تواند بالا از طریق رسانه های اجتماعی هر نوشته های شما به اشتراک می تواند بین دیگران و ایجاد یک افزایش سریع در مردم دسترسی به وب سایت خود را.

سایت خطاها

سایت خطاها و شکسته صفحات / لینک می تواند تاثیر خود را در جستجوگرها به این مناطق هستند و پس از آن بازدید شده توسط گوگل. برای مثال اگر یک لینک و یا از وب سایت خود را که نادرست است و سپس شما در حال دریافت نظرات شما باید باشد.

وجود دارد بسیاری از حسابرسی چک است که شرکت های ارائه بنابراین شما می توانید ببینید که در آن خطا رخ می دهد در وب سایت خود را و شما پس از آن قادر به اصلاح هر گونه مسائل.

[ad_2]
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن