ادکلن فراری مردانه

راهنمای انتخاب عطر و ادکلن فراری مردانه مارک عطر فراری - Ferrari در اصل یک شرکت عطر و ادکلن ایتالیایی است. اد

توسط MINERALNEWS در 27 شهریور 1399

راهنمای انتخاب عطر و ادکلن فراری مردانه

مارک عطر فراری - Ferrari در اصل یک شرکت عطر و ادکلن ایتالیایی است. ادکلن فراری مردانه این تولید کننده عطر و ادکلن تاکنون بیش از 26 عطر و ادکلن با مارک فراری را در بازار عطر و ادکلن معرفی کرده است. فراری از سال 1929 فعالیت تجاری خود را آغاز کرده و از سال 1991 وارد بازار عطر و ادکلن شده است. عطرهای این شرکت عمدتا مردانه هستند. لیست عطرها و ادکلن های این مارک را می توانید در انتهای توضیحات مشاهده کنید.

قیمت خرید عطر و  ادکلن فراری مردانه

فراری یک شرکت معروف خودروسازی مستقر در مارانلو ، ایتالیا است که در سال 1929 توسط انزو فراری تاسیس شد. این شرکت با ساخت موتورسیکلت و اتومبیل های اسپرت ادکلن فراری مردانه برای مسابقات فرمول 1 شروع به کار کرد ، تا اینکه در سال 1947 ، برخلاف میل انزو ، فراری اولین اتومبیل غیر مسابقه ای شد. در همان زمان ، این شرکت نام خود را به Ferrari S.p.A تغییر داد. امروز فراری به عنوان یکی از بزرگترین اسامی و حامیان مالی مسابقات فرمول 1 در جهان ، سازنده قطعات موتور و تأمین کننده سبک زندگی لوکس با اتومبیل های گران قیمت شناخته می شود. آرم شرکت یک اسب سیاه بر روی زمینه ای زرد است. یکی از نقاط عطف این تجارت برنده شدن در گرندپری فصل و راه اندازی موفقیت آمیز اتومبیل های جاده ای موسوم به ابرخودرو است. اگرچه قیمت بسیار بالای اتومبیل های این ادکلن فراری مردانه برند عده زیادی را از خرید آنها منصرف می کند ، اما خرید این عطرها و ادکلن ها باعث می شود که مردم عادی احساس برتری کنند.

انواع عطر و ادکلن فراری مردانه

لینک های مربوطه: عطر فراری کلن فراری قیمت عطر فراری عطر فراری بخرید عطر فراری کلن فراری انزو فراری Scuderia Ferrari را در سال 1929 به عنوان حامی رویدادهای اتومبیلرانی و رانندگان و تولیدکنندگان اتومبیل های مسابقه تاسیس کرد. فراری در ابتدا با آلفارومئو و دیگران کار می کرد و اتومبیل های مسابقه ای مورد نیاز خود و سایر رقبا را تأمین می کرد. این شرکت با شروع تولید ادکلن فراری مردانه خودروهای مورد تأیید جاده در سال 1947 نام خود را به Ferrari S.p.A تغییر داد. امروز فراری به عنوان یکی از نام های بزرگ و حامیان مالی مسابقات فرمول 1 و یکی از مارک های سبک زندگی که اتومبیل های لوکس ارائه می دهد شناخته می شود. آرم این مارک یک اسب سیاه با زمینه زرد است که شهرت جهانی دارد. مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی جایزه بزرگ ، تولید موفقیت آمیز خودروهای جاده ای و اصطلاحاً ابرخودروها از نقاط عطف تاریخ این شرکت بودند.

مشخصات عطر و ادکلن فراری مردانه

فراری با تولید اولین عطر خود به نام Ferrari Black در سال 1999 اولین قدم های خود را در مسیر کاملاً جدید برداشت. ترکیب نت های شیرین و شیرین این عطر را به محبوبیت تجاری در قفسه های فروشگاه تبدیل کرد. در حالی که اتومبیل های این شرکت از نظر اقتصادی در دسترس اکثر مردم نیست ادکلن فراری مردانه ، این عطر احساس داشتن نوعی محصول تجاری از یک مارک لوکس ، انحصاری و مشهور جهان را به شما القا می کند. این مارک اندکی پس از سال 2001 و در تلاش برای آوردن قطعات فراری به خانه افراد بیشتری ، دومین عطر خود را برای مردان به بازار عرضه کرد. نام این رایحه چوبی و خزه ای Ferrari No.1 است. در سال 2003 عطر جدیدی با ادکلن فراری مردانه رایحه های ظریف با رایحه نعناع هندی به نام "Ferrari Racing" تولید شد. در سال 2005 ، عطر دیگری ادکلن فراری مردانه برای مردان با نام "Push" معرفی شد. بطری و کارتن بیرونی به رنگ معروف فراری ، قرمز بود. در همان سال ، نسخه محدودی تحت عنوان "نامحدود" تولید شد. ترکیب شیرین ، تند و معطر "Ferrari Extreme" در سال 2006 در قفسه های فروشگاه قرار گرفت.

عطر مردانه فراری

به دنبال موفقیت نسخه محدود قبلی ، عطر مردانه "Ferrari Light Essence" برای اولین بار در سال 2007 در بطری های رنگی غیر از قرمز و سیاه معرفی شد. بطری و ادکلن فراری مردانه کارتن این عطر آبی بود. در اوایل سال 2009 ، فراری عطر اتومبیل ورزشی Scuderia Spider M16 و رایحه چوبی ، تند و معطر فراری Omo را روانه بازار کرد. عطر اسکودریا فراری در سال 2010 معرفی شد و در همین سال مدل جدید 458 خودرو رونمایی شد. در حالی که اتومبیل های فراری فقط در دسترس افراد ثروتمند است ، عطرهای این شرکت با قیمت مناسب و طرفداران بیشتری دارند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن